Hlavní činnosti oddělení
- posuzování a analýza možností využívání prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie.
- metodické řízení a koordinace rozpočtového procesu u zprostředkujících subjektů a konečných příjemců prostředků z fondů Evropské unie.
- příprava věcné části žádosti o poskytnutí dotace
- kontrola podkladů k žádosti, případné doplnění
- kontrola smluv vztahujících se k přiděleným projektům z hlediska předmětu plnění
- implementace přidělených projektů ve smyslu pravidel programů, české legislativy a legislativy EU, zejména v oblasti přípravy projektů k realizaci.
- příprava rozpočtu přidělených projektů
- kontrola ekonomických podkladů k žádosti, případné doplnění
- kontrola smluv o financování z hlediska financování projektu;
- vedení projektové agendy v písemné a elektronické podobě.
- příprava a realizace přidělených projektů až do jejich ukončení ve smyslu pravidel daného operačního programu:
- dohled na přípravu kvalitní zadávací dokumentace pro dodavatelské zabezpečení projektu,
- vedení procesu výběrového řízení na dodavatele jednotlivých částí projektu,
- řízení přípravy a uzavření dodavatelských smluv mezi konečným příjemcem a dodavateli,
- samotná fyzická realizace projektu
- monitoring realizace projektu z věcného i finančního hlediska,
- vyhodnocení projektu
- řádná archivace rozhodujících dokumentů, které se váží k projektu.
- kontrola stavu zahajovaného projektu s důrazem na existenci a správnost příslušných dokumentů, které se váží k přípravě a realizaci projektu. Těmi jsou zejména:
- projektová fiche
- územní rozhodnutí
- stavební povolení
- studie dopadu na životní prostředí
- studie proveditelnosti
- dokumenty, prokazující spolufinancování díla z lokálních prostředků.
- event. další, (priority programů EK apod.)
V přípravě...
- posuzování a analýza možností využívání prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie
- metodické řízení a koordinace rozpočtového procesu u zprostředkujících subjektů a konečných příjemců prostředků z fondů Evropské unie
- příprava věcné části žádosti o poskytnutí dotace
- kontrola podkladů k žádosti, případné doplnění
- kontrola smluv vztahujících se k přiděleným projektům z hlediska předmětu plnění
- implementace přidělených projektů ve smyslu pravidel programů, české legislativy a legislativy EU, zejména v oblasti přípravy projektů k realizaci
- příprava rozpočtu přidělených projektů
- kontrola ekonomických podkladů k žádosti, případné doplnění
- kontrola smluv o financování z hlediska financování projektu
- vedení projektové agendy v písemné a elektronické podobě.
- příprava a realizace přidělených projektů až do jejich ukončení ve smyslu pravidel daného operačního programu:
- dohled na přípravu kvalitní zadávací dokumentace pro dodavatelské zabezpečení projektu,
- vedení procesu výběrového řízení na dodavatele jednotlivých částí projektu,
- řízení přípravy a uzavření dodavatelských smluv mezi konečným příjemcem a dodavateli,
- samotná fyzická realizace projektu
- monitoring realizace projektu z věcného i finančního hlediska,
- vyhodnocení projektu
- řádná archivace rozhodujících dokumentů, které se váží k projektu.
Kontakty na pracovníky odboru
Investiční, neinvestiční a strategické projekty
Příspěvkové organizace a společnosti
Za stránku zodpovídá
Ing. Květa Hryszová
Datum aktualizace