Domů Dotace Časté dotazy - FAQ

Časté dotazy - FAQ

Ano, můžete. Registrovaným žadatelům doporučujeme, aby si pečlivě uschovali přístupové údaje do elektronického systému pro podávání žádostí. Obnova přístupových údajů tzv. na poslední chvíli může být velmi problematická. Kontaktujte nás na e-mailu edotace@kr-karlovarsky.cz nebo na telefonu administrátora dotačního programu.

Ano, nyní to již možné je. Rozpracovaný, tedy předem vyplněný a zkontrolovaný formulář žádosti uložte a odešlete jej v době stanovené pro příjem žádostí o dotace. Mimo tuto dobu systém nedovolí žádost odeslat.

Ne, vzorovou žádost o dotaci nepoužívejte. Tento vzor je určen pouze pro představu, co vše bude žadatel v elektronickém systému pro podávání žádostí o dotace vyplňovat. Systém do elektronického formuláře doplňuje údaje z registrace a z pravidel pro příslušný dotační program. Žadatel vyplní do elektronické žádosti pouze nezbytně nutné údaje. Elektronickou žádost o dotaci nejprve odešlete v elektronickém systému pro podávání žádostí o dotace a teprve potom jí vytiskněte, podepište a doručte na podatelnu Karlovarského kraje. Vytištěná žádost bude obsahovat stejné údaje z elektronické žádosti a také čárový kód. Ten vzorová žádost nemá. Po odeslání elektronické žádosti obdržíte potvrzovací zprávu spolu s instrukcemi pro další postup. 

Ano, můžete. V menu osobní údaje proveďte opravy registračních údajů. Neodeslanou žádost odstraňte ze systému. Vytvořte novou žádost. Do žádosti se doplní opravené údaje z registrace.

Ano, můžete. Opravené údaje z registrace se budou doplňovat do každé další nově vyplňované žádosti. V žádosti, kterou jste podal (odeslal) již ale oprava v elektronickém systému pro podávání žádostí o dotace možná není. Kontaktujte úředníky příslušného odboru, kteří administrují příslušnou žádost. S nimi dohodnete pro vás vhodný způsob opravy listinné žádosti. Pokud však máte žádost o dotaci rozpracovanou a uloženou, musíte tuto uloženou žádost o dotaci ze systému smazat a založit novou. Jen tak se opravené údaje správně doplní do žádosti o dotaci.

Ve vstupní obrazovce do elektronického systému pro podávání žádostí o dotace vyberte volbu Zapomenuté heslo. Systém požádá o sdělení vašeho e-mailu, který jste zadali při registraci. Na tento e-mail pak přijde odkaz, pomocí kterého je změna hesla možná. Pokud zadáte registrační e-mail chybně, systém nemůže instrukce ke změně doručit správně. Zkontrolujte také, zda e-mail s instrukcemi tzv. nespadne do spamu.

Celkem máte 5 neúspěšných pokusů o přihlášení, aniž by se uživatelský účet zablokoval. Po zadání 6. neúspěšném pokusu o přihlášení systém z bezpečnostních důvodů přístup k uživatelskému účtu zablokuje.

V tomto případě je nutná spolupráce s námi. Kontaktujte nás na e-mailu edotace@kr-karlovarsky.cz nebo na telefonu administrátora dotačního programu. Ten zajistí odblokování přístupu k uživatelskému účtu. Po té, co bude uživatelský účet odblokovaný, postupujte podle návodu uvedeného v dotazu „Zapomněl jsem heslo“.

V tomto případě je nutná spolupráce s námi. Kontaktujte nás na e-mailu edotace@kr-karlovarsky.cz nebo na telefonu administrátora dotačního programu. Po ověření některých vašich údajů vám sdělí název registračního e-mailu a případně uživatelský účet odblokují. Po té, co bude uživatelský účet odblokovaný, postupujte podle návodu uvedeného v dotazu „Zapomněl jsem heslo“.

Ano, můžete. Pokud jste způsobilým žadatelem v příslušných dotačních programech, tedy spadáte do povoleného okruhu žadatelů, pak jako fyzická osoba (nepodnikající) a fyzická osoba – OSVČ žádat můžete. Musíte si však vytvořit dvě registrace. Jednou jako fyzická osoba (nepodnikající) a podruhé jako fyzická osoba – OSVČ.

Ano, žadatel fyzická osoba (nepodnikající), která je současně také fyzická osoba - OSVČ může v případě potřeby použít dvě různé registrace s tím, že v nich uvede stejnou e-mail adresu, tedy např. fyzická osoba - uživatelské jméno: franta.novak a e-mail franta.novak@mail.cz pro první registraci a fyzická osoba – OSVČ  – uživatelské jméno  franta.novak.osvc a e-mail franta.novak@mail.cz pro druhou registraci.

Jsem fyzická osoba, která je současně fyzickou osobou podnikající – OSVČ a která působí jako zástupce spolku (jednatel společnosti …). Mohu na jednu registraci podávat žádost o dotaci kombinovaně pro všechny tři typy žadatele (fyzická osoba nepodnikající, fyzická osoba podnikající – OSVČ, právnická osoba)?

Kombinovaný přístup z jednoho uživatelského účtu rozhodně nedoporučujeme, i když je možný. Silně doporučujeme vytvořit si v systému tři registrace pro každý typ žadatele. V registraci můžete použít stejný e-mail a heslo pro všechny tři registrace. Vždy však musíte volit různé uživatelské jméno.

Problém může být způsobený tím, že máte v prohlížeči otevřeno více záložek. Doporučujeme tento postup:
  1. Pokuste se přihlásit do systému. Tento pokus bude neúspěšný. Vynutíte si však odeslání nového aktuálního aktivačního e-mailu.
  2. Zavřete internetový prohlížeč.
  3. Vyhledejte poslední aktivační e-mail a klikněte na link pro aktivaci účtu. Otevře se internetový prohlížeč s přihlašovací stránkou přihlašovací stránkou.
  4. Přihlaste se. Pokus by měl být úspěšný.
  5. V případě, že problém přetrvává, neváhejte nás kontaktovat na edotace@kr-karlovarsky.cz.

Ne, tato možnost bohužel není možná. 

Postup instalace je různý pro různé prohlížeče. Zde uvádíme postup pro Microsoft Edge a Google Chrome.

Konkrétní informace k danému dotačnímu programu Vám poskytne určená kontaktní osoba.

Telefonické kontakty na tyto kontaktní osoby naleznete v seznamu dotačních programů.

V případě obecných dotazů k dotacím Karlovarského kraje případně k funkčnosti systému nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailové adresy 
edotace@kr-karlovarsky.cz

 

Návod na instalaci doplňku Gordic Browser Extension do Google Chrome (260,38 KB, DOCX)

Návod na instalaci doplňku Gordic Browser Extension do Microsoft Edge (303,02 KB, DOCX)

Za stránku zodpovídá Karel Kolařík
Datum aktualizace