Domů Krajský úřad Organizační struktura Odbory Odbor kancelář ředitelky úřadu

Odbor kancelář ředitelky úřadu

Hlavní činnosti oddělení

  • komplexně zajišťuje personální a platovou agendu zaměstnanců krajského úřadu včetně sledování čerpání mzdových prostředků a ostatních osobních výdajů,
  • komplexně zajišťuje personální a platovou agendu ředitelů příspěvkových organizací kraje, kromě ředitelů příspěvkových organizací, které spravuje odbor školství mládeže a tělovýchovy,
  • komplexně zajišťuje agendu odměn členů zastupitelstva včetně sledování čerpání ostatních osobních výdajů,
  • zajišťuje činnosti spojené se zúčtováním a odvody zdravotního, sociálního pojištění, daněmi z příjmů a záležitosti související s důchodovým zabezpečením zaměstnanců včetně styku s příslušnými institucemi,
  • zpracovává statistické výkazy včetně zajištění styku s příslušnými institucemi,
  • připravuje podklady pro sestavení rozpočtu kraje v rámci příslušné rozpočtové kapitoly (mzdové prostředky, ostatní osobní výdaje, odvody, vzdělávání zaměstnanců a zastupitelů) a průběžně sleduje jejich čerpání,
  • organizačně zabezpečuje výběrová řízení na obsazení pracovních míst novými zaměstnanci a výběrová řízení na vedoucí zaměstnance úřadu, spolupracuje s úřadem práce,
  • vede agendu spojenou s uchazeči o zaměstnání,
  • zpracovává koncepce a plány vzdělávání zaměstnanců, zabezpečuje komplexní systém odborné výchovy a vzdělávání zaměstnanců včetně vstupního vzdělávání,
  • v souladu s příslušným vnitřním předpisem zajišťuje účast zaměstnanců a členů zastupitelstva na odborných školeních a jiných vzdělávacích akcích, dle zvláštního právního předpisu přihlašuje zaměstnance ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti,
  • souladu s příslušným vnitřním předpisem spravuje sociální fond zaměstnanců a členů zastupitelstva,
  • ve spolupráci s OVZ zajišťuje školení BOZP pro zaměstnance Karlovarského kraje zařazených  do krajského úřadu,
    zajišťuje „závodní zdravotní péči“ pro zaměstnance Karlovarského kraje zařazených do krajského úřadu.

  • organizuje pracovní program, vyřizuje potřebnou písemnou agendu dle pokynů ředitelky a náměstků hejtmanky,
  • vykonává souhrnné práce při zajišťování výkonu státní správy nebo samosprávy kraje v oblastech  působnosti příslušného náměstka hejtmanky,
  • zajišťuje kontrolu plnění usnesení zastupitelstva kraje a rady kraje v oblastech působnosti příslušného náměstka hejtmanky,
  • přiděluje korespondenci příslušným odborům a oddělením k vyřízení,
  • vede evidenci, rozpis a zajišťuje kontrolu úkolů, uložených jednotlivým odborům, a sleduje termíny stanovené pro jejich splnění,
  • eviduje čerpání reprezentačních výdajů ředitelky a náměstků hejtmanky, vede evidenci poskytnutých darů,
  • eviduje, ukládá a provádí skartaci  písemností v kanceláři ředitelky, kontroluje dodržování zásad pro práci s nimi.

  • zabezpečuje zasedání zastupitelstva a schůze rady po organizačně technické stránce,
  • zajišťuje informační servis a administrativní podporu členům rady, zastupitelstva a jejich orgánům,
  • vede evidenci návštěv členů zastupitelstva na organizačním oddělení,
  • vede a aktualizuje kontaktní údaje členů zastupitelstva, členů výborů zastupitelstva a komisí rady,
  • vede evidenci usnesení rady a zastupitelstva a spolupracuje na kontrole jejich plnění,
  • vede evidenci usnesení komisí rady a výborů zastupitelstva,
  • odpovídá za zveřejňování informací na úřední desce krajského úřadu a internetových stránkách krajského úřadu,
  • ve spolupráci s odborem informatiky zajišťuje zveřejňování usnesení rady a zastupitelstva na internetových stránkách kraje,
  • zajišťuje provoz centrální podatelny,
  • zajišťuje činnost kontaktního místa Czech POINT,
  • zpracovává spisový řád krajského úřadu a kontroluje jeho dodržování,
  • zajišťuje provoz spisovny úřadu a provádí skartační řízení,
  • spravuje v informačním systému databázi zastupitelů, včetně kontaktů,
  • odpovídá za aktuálnost databáze kontaktů na zastupitele Karlovarského kraje ve všech datových položkách záznamu databázového systému KEVIS.
Za stránku zodpovídá Mgr. Daniel Tovth Pavla Šarochová Petra Palusková
Datum aktualizace