Domů Aktuality ​Se zajištěním nákupů a obědů pomáhá i LADARA

​Se zajištěním nákupů a obědů pomáhá i LADARA

​Agentura Domácí péče LADARA se snaží v době koronavirové pandemie poskytovat služby klientům v rozsahu a formě, na kterou jsou zvyklí, popřípadě nabízí pomocnou ruku i těm, kteří nejsou stálými klienty služby, ale v době karanténních opatření potřebují pomoci. Jedná se především o zajištění nákupů anebo dovoz obědů, a to hlavně v menších městech a obcích v okolí Karlových Varů.

„Personál i vedení organizace se zároveň snaží dělat maximum pro bezpečnost klientů a prevenci přenosu koronavirové nákazy ve smyslu úzkostného dodržování hygienických pravidel, užití ochranných pomůcek a přijetí zvýšených bezpečnostních opatření při poskytování služeb v domě s pečovatelskou službou, který sice není pobytovou sociální službou, ale způsobem soužití jeho obyvatel jej velmi připomíná. V případě potřeby se nám tedy bez obav neváhejte ozvat. Můžeme vám pomoci ihned bez nutnosti dalších administrativních kroků,“ uvedl za organizaci Pavel Andrejkiv.

Pokud tedy máte o služby agentury zájem, obraťte se na tato telefonní čísla:

Vedoucí služby: 777 143 452  (Po - Pá:  7:00 - 15:30 hodin)
Sociální pracovník: 778 052 388 (Po - Pá:  7:00 - 15:30 hodin)

Sociální služby jsou finančně podpořeny Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR, Karlovarským krajem a statutárním městem Karlovy Vary.
Za stránku zodpovídá Mgr. Veronika Svobodová
Datum aktualizace