![231103-inzerat-koordinator](/sites/default/files/styles/illustration_image_detail/public/2023-11/230311-inzerat-koordinator.jpg?itok=5xGKlPEy)
Karlovarský kraj se dlouhodobě potýká s odlivem obyvatel. Každoročně jej opustí okolo tisícovky lidí, kteří odcházejí především z důvodu omezené nabídky vysokoškolského vzdělání a pracovních míst. Pomoci s tímto nepříznivým trendem by měl nový krajský koordinátor, na jehož pozici právě probíhá výběrové řízení. Podmínkou jsou ukončené středoškolské vzdělání s maturitou a trestní bezúhonnost.
„Problematika migrace obyvatel je komplexním problémem, který je zapotřebí řešit jednotně a koordinovaně. Rozhodli jsme se proto vytvořit zcela novou pozici krajského koordinátora, jenž celý proces strategicky zaštítí. Dílčími kroky chceme dokázat, že Karlovarský kraj je skvělým místem a splňuje všechny parametry pro to, aby zde každý vedl plnohodnotný a kvalitní život. Bude to běh na dlouhou trať, ale věříme, že se vyplatí,“ uvedl hejtman Karlovarského kraje Petr Kulhánek.
Vhodný uchazeč by měl mít přehled o situaci v Karlovarském kraji, schopnost pracovat s průzkumy a analyzovat data. Předpokladem jsou výborné vyjadřovací dovednosti, s tím, že kandidát bude komunikovat nejen s exrezidenty, ale také se studenty, starosty měst a obcí, podnikateli či vedením místních vzdělávacích institucí. Dále by měl umět spolupracovat v týmu, strategicky přemýšlet, být proaktivní, samostatný a flexibilní. Výhodná je také znalost principů marketingu a komunikace.
Náplní práce krajského koordinátora bude tvorba a řízení krajské strategie pro návrat exrezidentů. Bude dohlížet na koordinaci krajských opatření, spolupracovat s odbory na krajském úřadě a vytvoří databázi exrezidentů Karlovarského kraje. Výsledky práce bude prezentovat v médiích nebo se bude podílet na zadávání průzkumů.
Podrobné informace o pozici najdete v inzerátu na krajském webu. Lhůta pro podání přihlášky je stanovena na 30. 11. 2023 včetně. Přihlášku je možné doručit osobně, poslat datovou schránkou nebo poštou na podatelnu krajského úřadu.